[O2] Zawór EGR - niekończąca się historia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robreg
    L&K
    • 2010
    • 1195
    • Octavia I (1U2)
    • AXP 1.4 MPI 75 KM

    #26
    sprawdzales w ogole od czego wsadziles przeplywomierz? mysle sobie czasem, ze czesto sie wyzlaszczam w swoich komentarzach na forum, ale naprawde czasem zeby bola, jak sie czyta opisy Waszych przygod.

    glupie allegro, google, intercars, czy cokolwiek innego podpowiedzialoby Ci, ze zawinales od mechanika przeplywomierz od benzynowego silnika 1.8 T, wsadziles go do silnika TDI i zdziwiony jestes ze nie dziala? Zatankuj swoja bryke bezolowiowka, ale koniecznie 98 oktanow, moze wtedy zacznie z tym przeplywomierzem dzialac jak ta lala.

    [ Dodano: Sob 17 Sty, 15 01:45 ]
    IRONIA wyłączona.

    BoRZe broń nie tankuj benzyny i czym prędzej wyrzuć przepływomierz Twojego mechanika gdziekolwiekbądź dalej od swojej komory silnika.

    Przepływomierze są bardzo delikatne - podobno nie wolno ich nawet próbować czyścić benzyną ekstrakcyjną, więc na Twoim miejscu rozejrzałbym się jednak za przepływomierzem nowym, albo używanym ze 100% możliwością zwrotu towaru.
    Pozdrawiam, Robreg.
    ----
    furmanka.blogspot.com fan ;-)

    Komentarz

    • piotrek_02ks
      Ambiente
      • 2010
      • 116
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #27
      Ok. Już go wywalam. Faktycznie pospieszyłem się i robione to trochę było z partyzanta.
      Ale to chyba z przejęcia bo niby mój szkodnik się nie psuł, a teraz zaczął.
      Już zaczynam szukać nowy przepływomierz.
      Dzięki za podpowiedź i naukę :lol:

      [ Dodano: Wto 20 Sty, 15 19:38 ]
      Ok. Mam.
      Nie jest to przepływomierz Boscha tylko SKF.
      Ale chodzi i błędów już nie ma
      Pozdrawiam
      Piotr.
      mail: [email protected]

      Komentarz

      Pracuję...